Eerste licentie

Zodra u getest heeft met TLNplanner en tevreden bent met het programma, of u bent er al mee bekend, kunt u binnen de TLNplanner internet klantenservice de licentie(s) aanschaffen. Eén licentie staat gelijk aan één gebruiker. Als u meerdere medewerkers tegelijkertijd met TLNplanner wilt laten werken, dienen er meerdere licenties te worden aangeschaft.

Schaf uw licenties aan »

Heeft u hulp nodig bij het aanschaffen van uw eerste licententie? Bel +31 (0)346 581 600 om met een medewerker te spreken.

 

Aanvullende licentie(s)

Het aanschaffen van (een) extra licentie(s) is aan de orde als u al gebruik maakt van de TLNplanner, maar u heeft niet genoeg licenties voor uw medewerkers.  

Schaf extra licenties aan »

Heeft u hulp nodig bij het aanschaffen van extra licententies? Bel +31 (0)346 581 600 om met een medewerker te spreken.

 

Gebruikers TLNplanner aanmaken in administratietool

Om gebruik te maken van TLNplanner dient er binnen de administratietool te worden aangegeven met welke account(s) er daadwerkelijk kan worden ingelogd in TLNplanner internet.

Naar de administratietool »

 

Licenties en contactgegevens beheren

Wilt u uw bedrijfsgegevens wijzigen? Klik op ‘klantgegevens’ en verander de gewenste informatie.

In de TLNplanner internet klantenservice via de mogelijkheid ‘licenties beheren’ vindt u het overzicht van uw contracten met de daarbij behorende licentie(s).

Beheer uw licenties »

 

Opzeggen

U dient uw licentie(s) op te zeggen binnen de TLNplanner internet klantenservice. Om in te loggen dient u hiervoor het beheerders e-mailadres en het daarbij behorende wachtwoord te gebruiken.

Algemene voorwaarden »

 

Hulp nodig?

Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel +31 (0)346 581 600 om met een medewerker te spreken.

Test TLNplanner 15 dagen, geheel gratis

Nu testen »